مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-29پزشكي

مدرکیان: در همدان پدیده دریافت زیرمیزی از بیماران نداریم


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه در حال حاضر چندان با پدیده‎ زیرمیزی در همدان مواجه نیستیم و تعرفه ها از سوی پزشکان به خوبی رعایت می شود گفت: - علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هشتم بهمن ماه روز جراحی و تبریک این روز به جراحان همدان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یکصد جراح بخش خصوصی در شهر همدان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 70 هزار عمل جراحی در بخش خصوصی شهر همدان انجام می شود گفت: این عمل های جراحی در حوزه های مختلف نظیر جراحی عمومی، چشم، زنان، اعمال زیبایی، ارتوپدی و ارورلوژی است.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه در شهر همدان خدمات باکیفیتی در حوزه جراحی ارائه می شود عنوان کرد: در شهر به آن شکل پدیده زیرمیزی وجود ندارد و از سوی پزشکان تعرفه های پزشکی به خوبی رعایت می شود.

وی با بیان اینکه آمار جراحی های سرپایی با مراجعه بیماران استان های همجوار در همدان بالاست و بین 20 تا 30 درصد آمار مربوط به این مراجعات است گفت: از شهرستان های اطراف همدان نیز این مراجعات وجود دارد چراکه طبیعی است بخشی از خدمات در شهرستان های اطراف انجام نمی شود و برای دریافت آن به مرکز استان مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرکیان: در همدان پدیده دریافت زیرمیزی از بیماران نداریم

مدرکیان: در همدان پدیده دریافت زیرمیزی از بیماران نداریم