مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-29اجتماعي

تمهیدات سخت گیرانه کرونایی در بندرلنگه


تمهیدات سخت گیرانه کرونایی در بندرلنگه اتخاذ شده تا بتوانیم از موج شدید این بیماری در این شهرستان بکاهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه امروز از تعطیلی دوهفته ای مدارس ابتدایی و یک هفته ای مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و شبانه روزی خبر داد و گفت:کلیه مدارس ابتدایی به مدت دوهفته و کلیه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و شبانه روزی و کلیه مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان بندرلنگه به مدت یکهفته تعطیل و روند آموزش بصورت آنلاین دنبال شود.

وی افزود: کلیه اماکن تفریحی، پارک ها و گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و کلیه نمایشگاهها، مراسمات، عروسی ها و همایش ها در فضای بسته ممنوع می باشد.

به گفته فرماندار بندرلنگه، برگزاری مراسمات در فضاهای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

همچنین با تصمیم فرماندار شهرستان بندرلنگه، کلیه فعالیت های ورزشی در اماکن سربسته تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و کلیه اغذیه فروشی ها به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

مرادزاده تاکید کرد: به مدت یکهفته دو سوم کارکنان دستگاههای اداری با صلاحدید مدیر آن دستگاه در محل کار حاضر شوند و کارکنان ادارات و نهادها که دارای علایم کرونا هستند به مدت 5 روز در منزل قرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سخت گیرانه کرونایی در بندرلنگه

تمهیدات سخت گیرانه کرونایی در بندرلنگه