مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-29حوادث

انهدام باند 6 نفره سرقت مسلحانه /کشف 25 میلیارد ریال اموال مسروقه


گروه استان ها _ فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند 6 نفره سارقین غیر بومی که در استان های اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، - ، سردار محمد رضا میرحیدری ظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در شهرستان لنجان که سارقان با تهدید صاحبان منازل وجه نقد، طلاجات، سکه ها و اشیای با ارزش آنها را به سرقت می بردند موضوع به صورت ویژه و با حساسیت بالا در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه دریافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند 6 نفره از سارقان غیر بومی و در حرکت رخ داده که در چندین استان دیگر کشور نیز مرتکب سرقت شده و از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این استان ها تحت تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام پس از چندین شبانه روز کار پیچیده پلیسی کارآگاهان متوجه شدند که سارقان وارد استان شده و قصد دارند در نقطه دیگر مجدداً مرتکب سرقت شوند که بلافاصله طی یک عملیات ضربتی خودروی متهمان در محور مورچه خورت شناسایی و متوقف شد و 3 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی ابراز داشت: در ادامه با اعترافات متهمان دستگیرشده سرکرده و 2 نفر دیگر از متهمان که یکی از متهمان یک زن بوده که سارقان از وی برای گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 6 نفره سرقت مسلحانه /کشف 25 میلیارد ریال اموال مسروقه

انهدام باند 6 نفره سرقت مسلحانه /کشف 25 میلیارد ریال اموال مسروقه