مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-29بين الملل

اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان


اهالی منطقه جحانه در استان صنعا برای مقابله با تنش نظامی و اقتصادی ائتلاف عربی تحت امر عربستان در یمن بسیج عمومی اعلام کردند.

- اهالی منطقه "جحانه" در استان صنعا برای مقابله با تنش نظامی و اقتصادی ائتلاف عربی تحت امر عربستان در یمن بسیج عمومی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المعلومه، اهالی منطقه جحانه در استان صنعا در جریان تجمع قبیله ای در محکومیت جنایت های شنیع و تنش بی وقفه کشورهای جزو ائتلاف عربی، برای مقابله با تنش نظامی و اقتصادی ائتلاف عربی تحت امر عربستان در یمن بسیج عمومی اعلام کردند.

تجمع کنندگان جنایت های وحشیانه و روزانه ائتلاف شرور و متجاوز عربی در حق یمن در استان های مختلف را محکوم و تاکید کردند این جنایت ها بدون مجازات نخواهد ماند.

آنها در جریان این تجمع، آمریکا را مسؤول کامل تجاوز به یمن و ارتکاب جنایت های جنگی در حق شهروندان یمنی و محاصره خفقان آور دانستند و اعلام کردند، آمریکا دشمن اول ملت یمن است.

تجمع کنندگان بر تداوم بسیج عمومی و تامین پول، تجهیزات و نیرو تا زمان تحقق پیروزی و پاکسازی سرتاسر اراضی یمن از چنگ اشغالگران تاکید کردند.

این تجمع در بیانیه خود ضمن مبارک خواندن دو عملیات طوفان یمن که عربستان و امارات را هدف قرار داد، خواستار افزایش حملات علیه متجاوزان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان

اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان