مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-29دانش

ضرب الاجل استاندار گیلان به زمین خواران و ساحل خواران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی، استاندار گیلان گفت: در پی سفر رییس جمهور به گیلان و تاکید بر آزاد سازی سواحل این استان، - استاندار گیلان در پی دستور دیروز رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، برای همه دستگاه های دولتی و خصوصی ضرب الاجل تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی، استاندار گیلان گفت: در پی سفر رییس جمهور به گیلان و تاکید بر آزاد سازی سواحل این استان، تمام دستگا های دولتی و نهاد ها و بخش های خصوصی باید هر چه سریعتر سواحلی را که اشغال کرده اند هرچه سریعتر آزاد کنند.

اسدالله عباسی افزود: از 286 کیلومتر ساحل در گیلان 79 کیلومتر در تصرف دستگا های دولتی، غیر دولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی است.

استاندارگیلان با هشدار به متصرفان گفت: به عنوان مقام عالی دولت در استان تمام قد در برابر ویژه خواری ها، ساحل خواری ها، زمین خواری ها و کوه خواری ها خواهم ایستاد.

وی همچنین از تشکیل کارگروه ویژه برای احیای تالاب انزلی و حل مشکل زرجوب و گوهر رود خبر داد و گفت: به زودی مردم گیلان آثار خوب این کارگروه ها را خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار گیلان به زمین خواران و ساحل خواران

ضرب الاجل استاندار گیلان به زمین خواران و ساحل خواران