مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-29اجتماعي

6 سال بی برقی 4 مدرسه گنبدکاووس/ نخستین مدرسه «اوتیسم» احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش ورورش شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه هم اندیشی مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیر آموزش و پرورش با اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: با رایزنی های انجام با خیرین خارج از استان تلاش داریم نخستین مدرسه اوتیسم را برای دانش آموزان مبتلا به این بیماری در شهرستان گنبدکاووس احداث کنیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد دانش آموزان در سه سال آینده در شهرستان تصریح کرد: جمعیت دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس تا سه سال آینده نسبت به دیگر شهرستان های استان و حتی گرگان بیش از 250 نفر افزایش خواهد داشت و باید برنامه ریزی های دقیقی برای افزایش فضاهای آموزشی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد دانش آموزان در سال های آینده، نیاز شهرستان به نیروی انسانی فرهنگی و فضاهای آموزشی نیز افزایش خواهد یافت.

نظرنژاد ادامه داد: در روزهای آینده دفترچه آزمون ماده 28 توزیع خواهد شد و قرار است از طریق این آزمون تعداد 34 هزار و 800 نفر جذب شوند که این امر در جبران نیروی انسانی شهرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 88 هزار نفر دانش آموز در شهرستان تحصیل می کنند که از این تعداد 16 هزار نفر در مدارس غیردولتی و مابقی در مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سال بی برقی 4 مدرسه گنبدکاووس/ نخستین مدرسه «اوتیسم» احداث می شود

6 سال بی برقی 4 مدرسه گنبدکاووس/ نخستین مدرسه «اوتیسم» احداث می شود