مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-29سياسي

خدمات کمیته امداد عامل حفظ جامعه از آسیب هاست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: بخشی از مواردی که جامعه ما را در مقابل انواع آسیب ها و عوارض نگه داشته، زحمات و خدمات مختلف کمیته امداد بوده است.

- حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز شنبه 9 بهمن در دیدار مصطفی خاکسار قهرودی؛ قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)­ افزود: بعد از آنکه انقلاب اسلامی پیروز شد نهادهایی بر حسب نیاز جامعه به فرمان امام راحل به وجود آمد و در این مدت بیش از 40 سال بعضی ها کمرنگ شدند، بعضی در موارد موازی ادغام شدند و بعضی نهادها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و کمیته امداد ماندند و خوب هم ماند­­­ند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: به گونه ای که خارج از این کشور هم این طرح ها و شیوه کار مورد نظر کارشناسان است و در کنار مبارزات نظامی که علیه جمهوری اسلامی بوده، مسائل مختلف از جمله مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز بوده و سخت هم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: جنگ اقتصادی است و انواع و اقسام آسیب های اجتماعی از ناحیه دشمن عوارض و لوازم دارد لذا بخشی از مواردی که در مقابل این هجوم دشمن، جامعه ما را نگه داشته، زحمات و خدمات خداپسندانه و خلق پسندانه کمیته امداد بوده که به هر حال خیلی خوب عمل کردند و عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کمیته امداد عامل حفظ جامعه از آسیب هاست

خدمات کمیته امداد عامل حفظ جامعه از آسیب هاست