مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-29سياسي

هشدار بازرس کل استان نسبت به انتصابات در قزوین


بازرس کل قضایی استان قزوین ضمن ارسال نامه هشدار به دستگاه های اجرایی استان، هرگونه انتقال و انتصابی در جایگاه های مدیریتی، خاص و مشاغل حساس را مشروط به احراز صلاحیت اشخاص مبتنی بر قوانین و مقررات موجود، - به ویژه ضوابط مصرح در قانون گزینش کشور دانست.

عبدالله آقا علیخانی با تأکید بر اهمیت به کارگیری نیروی صالح و متخصص در راستای ارتقاء سلامت و کارآمدی نظام اداری کشور، طی ارسال نامه هشداری خطاب به دستگاه های مشمول قانون گزینش، اعلام نظر هسته های گزینش در به کارگیری و انتصاب اشخاص در مشاغل مدیریتی، خاص و حساس را ضروری عنوان کرد.

آقاعلیخانی با تأکید بر قانون گزینش کشور و آیین نامه های اجرایی آن به خصوص ماده 16 این قانون خاطرنشان کرد: واحدهای کارگزینی دستگاه های مشمول استان، به محض دریافت نظر گزینش، مبنی بر عدم موافقت با جذب و یا ادامه خدمت فرد مورد نظر، مکلف اند نسبت به قطع رابطه استخدامی با این شخص اقدام کنند، لذا در غیراین صورت هرگونه پرداخت جنبه قانونی نداشته و با متخلفان ذیربط برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بنابراعلام روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، بازرس کل قضایی استان قزوین در بخش پایانی این مکاتبه، اظهار کرد: براساس ماده 11 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مقتضی است مسئولان دستگاه های مشمول قانون گزینش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بازرس کل استان نسبت به انتصابات در قزوین

هشدار بازرس کل استان نسبت به انتصابات در قزوین