مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-29اجتماعي

محیط زیست موتور پیشران در مطالبه گری مسائل زیستی خراسان جنوبی


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه کارخانجات، ریزگردها از مهم ترین آلاینده های هوا محسوب می شوند محیط زیست به عنوان ناظر و موتور پیشران در این زمینه مطالبه گری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان اظهارداشت: یکی از معضلات شهر بیرجند موضوع پساب تصفیه خانه های آب و فاضلاب بوده که باید برای رفع آن به دنبال راهکارهایی با نگاه ویژه باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پساب تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر در زمستان مورد استفاده در بخش کشاورزی قرار نمی گیرد تبعات سوء ای برای مرکز استان به دنبال دارد و موجب نارضایتی روستاییان و مردمی که از این منطقه می گذرند شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم مطالبه گری محیط زیست برای داشتن هوای پاک گفت: هوا و آب مهم ترین مسایل مرتبط با محیط زیست بوده و با توجه به اینکه کارخانجات، ریزگردها از مهم ترین آلاینده های هوامحسوب می شوند محیط زیست به عنوان ناظر و موتور پیشران در این زمینه مطالبه گری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست موتور پیشران در مطالبه گری مسائل زیستی خراسان جنوبی

محیط زیست موتور پیشران در مطالبه گری مسائل زیستی خراسان جنوبی