مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-29پزشكي

گواهی تزریق 2 دوز واکسن کرونا و تست PCR از الزامات سفر عتبات است


مدیر روابط عمومی سازمان حج و عتبات خراسان رضوی گفت: همراه داشتن تست PCR منفی 72 ساعت قبل از اعزام زائرین و گواهی تزریق دو دوز واکسن کرونا دارای QR کد از سامانه وزارت بهداشت، - درمان و آموزش پزشکی از الزامات سفر به عتبات و عالیات است.

عباس خداشناس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ابلاغ آخرین دستورالعمل بهداشتی صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص نحوه رعایت اصول بهداشتی در اماکن اقامتی، محیط های اداری و حمل ونقل درون و برون شهری ضمن تأکید بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه توسط مدیران کاروان ها، دفاتر خدمات زیارتی، شرکت های مجری عتبات در ایران و عراق، مورد تاکید و لازم الاجراست.

وی افزود: همراه داشتن تست PCR منفی 72 ساعت قبل از اعزام زائران و گواهی تزریق دو دوز واکسن کرونا دارای QR کد از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی http:/vcr.

salamat.

gov.

ir/‏ از دیگر موارد الزامی در این خصوص است.

کنترل دقیق نتیجه تست زائران در فرودگاه بر عهده دفاتر زیارتی و مدیران کاروان ها است مدیر روابط عمومی سازمان حج و عتبات خراسان رضوی عنوان کرد: مدیران کاروان ها و دفاتر زیارتی اعزام کننده مکلف به اطلاع رسانی دقیق و منظم پیش از اعزام و کنترل دقیق نتیجه تست زائرین به هنگام اعزام در فرودگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی تزریق 2 دوز واکسن کرونا و تست PCR از الزامات سفر عتبات است

گواهی تزریق 2 دوز واکسن کرونا و تست PCR از الزامات سفر عتبات است