مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-29اقتصادي

زمستان داغ در شیخ نشین خلیج فارس


شیخ نشین حاشیه خلیج فارس چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد و یمن نیز تازه در ابتدای مسیر شگفتی آفرینی در عمق امارات است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس- سعید شهرابی فراهانی؛ یکی از آموزش ها در کلاس اول ابتدایی، بخش کردن کلمات است: حروف صدادار به صورت مستقل یک بخش به حساب می آیند ولی حروف بی صدا باید به همراه یکی از حروف صدادار خوانده شوند، تا یک بخش را تشکیل دهند.

مقاومت پیروز یمن با طراحی و اجرای عملیات های عمقی مانند انهدام تاسیسات نفتی شرکت آرامکو و حالا هدف قرار دادن شهرهای ویترینی امارات متحده عربی؛ اثبات نمود که در طول سالیان گذشته و در مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی، به یک بخش از محور مقاومت ارتقا یافته و یکی از حروف صدادار این کلمه طیبه تبدیل شده است.

از قضا صدای این حرف، آن قدر بلند است که صدای خیلی ها در آورده است، با این تفاوت که این خیلی ها مانند مقاومت یمن مستقل نیستند بلکه دنباله ها و زائده های محور غربی-عبری-عربی و سرویس های اطلاعاتی آنان به شمار می روند.

اگر حکام اماراتی گمان می کرده اند که با وجود کشتار و جنایت علیه مردم یمن، می توانند آسوده بروند و بیایند؛ قطعاً صفت ساده لوح برازنده آن ها خواهد بود.

واضح است که پس از ضربه های اخیر مقاومت یمن، معادله امنیتی برای امارات کاملاً دگرگون شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان داغ در شیخ نشین خلیج فارس

زمستان داغ در شیخ نشین خلیج فارس