مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-29اقتصادي

رشد 68 درصدی درآمد استان قزوین در سال جاری


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: درآمد استان قزوین در 9 ماه سال جاری سه هزار و 777 میلیارد تومان است که با افزایش 68 درصدی رو به رو شده است.

- فرزین بهنام فر در نشست خبری که ظهر شنبه در سالن جلسات اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: برنامه توسعه هوشمندسازی خزانه و برنامه های وابسته به آن هم اکنون در حال اجرا است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین بیان کرد: هم اکنون 400 حساب دولتی در قزوین فعالیت می کنند و تمام فعالیت ها از طریق سامانه های الکترونیکی و پروژه خزانه داری الکترونیک انجام می شود و این امر به تسهیل امور و کاهش مراجعات کمک کرده است.

این مسئول به درآمد استان قزوین اشاره کرد و گفت: درآمد استان قزوین در 9 ماه سال جاری سه هزار و 777 میلیارد تومان است که با افزایش 68 درصدی رو به رو شده و نسبت به میزان رشد و برنامه ریزی های انجام شده 114 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: سامانه سادا اموال غیرمنقول دولت را به ثبت می رساند که پنج هزار و 642 ملک در این سامانه ثبت شده و برآورد تقریبی ارزش آن ها بیش از 5 هزار میلیارد تومان است که البته قابل استناد نیست و برآورد نهادهای اجرایی است و با نظر کارشناسان دادگستری تفاوت دارد و با این حال این اطلاعات موجب شده دولت بتواند دارایی های خود را مدیریت کند؛ مولد سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 68 درصدی درآمد استان قزوین در سال جاری

رشد 68 درصدی درآمد استان قزوین در سال جاری