مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29اقتصادي

استاندار مرکزی: مبتلایان به امیکرون قرنطینه یک هفته ای را جدی بگیرند


بیماران مبتلا به امیکرون قرنطینه یک هفتگی را جدی بگیرند تا حداقل چرخه اداری استان باعث افزایش بیماری نشود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: بیماران مبتلا به امیکرون قرنطینه یک هفتگی را جدی بگیرند تا حداقل چرخه اداری استان باعث افزایش بیماری نشود.

دکتر فرزاد مخلص الائمه نهم بهمن ماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به اینکه سویه جدید کرونا وارد پیک ششم شده است، اظهار کرد: نظام مراقبت استان و پایش سویه های جدید باید تقویت شود.

وی با تاکید بر ضرورت پوشش بیشتر واکسیناسیون در استان، افزود: در تزریق دوز سوم به مرز 30 درصد رسیده ایم و 85 درصد جمعیت هدف نیز دوز دوم را دریافت کرده اند ولی باید پوشش واکسیناسیون بیشتر شود و از والدین دانش آموزان تقاضا داریم نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود مطلقا تعلل و سهل انگاری نداشته باشند.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی ببیشتر جامعه، گفت: توجه به پرهیز از خطر شیوع این بیماری در استان کاهش یافته است در حالی که در سویه امیکرون، قرنطینه یک هفته ای همچنان الزام دارد.

وی بیان کرد: طبق اعلام و تصمیم ستاد ملی کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها مطرح نیست، اما با توجه به اختیارات، مدارس ابتدایی را دو شیفته می کنیم که تعدادی از دانش آموزان حضوری و تعدادی مجازی آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: مبتلایان به امیکرون قرنطینه یک هفته ای را جدی بگیرند

استاندار مرکزی: مبتلایان به امیکرون قرنطینه یک هفته ای را جدی بگیرند