مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-29سياسي

استمرار آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان امروز در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 10 شهرستان استان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی و 18 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

وی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان خوزستان را مطلوب ندانست، افزود: متاسفانه استفاده از ماسک در بین خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان دستگاه های اجرایی کاهش پیدا کرده است.

همچنین مراجعه شهروندان به پایگاه های واکسیناسیون برای تزریق دز سوم واکسن کرونا نیز کم شده است.

حیاتی با تاکید بر اینکه رعایت فاصله گذاری های اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق دز سوم باید جدی گرفته شود، اضافه کرد: امیدواریم با کامل تر شدن پوشش واکسیناسیون و افزایش رعایت پروتکل های اجتماعی بتوانیم موج جدید ایجاد شده توسط کرونای امیکرون را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: در مرزهای استان خوزستان محدودیت های کرونایی نظیر داشتن آزمایش PCR و داشتن کارت واکسیناسیون الزامی است و مسافران کشورهای دیگر که تست کرونای آنها مثبت باشد به کشور مبدا بازگشت داده می شوند و افراد ایرانی نیز قرنطینه خواهند شد.

هم اکنون مکان هایی در شهرهای خرمشهر و بستان برای افرادی که از طریق این مرزها قصد خروج از کشور دارند، در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها در خوزستان

استمرار آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها در خوزستان