مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-29سياسي

4 خلبان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان خلبان یکم عملیاتی شدند


4نفر از خلبانان بالگرد جنگنده کبرا و بالگرد شناسایی رزمی 206، آخرین چک های پروازی خود را به انجام رساندند وبا اجرای عملیات پروازی موفق به رتبه پروازی خلبان یکم عملیاتی ارتقاء یافتند.

- ، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، رییس عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولان این پایگاه با حضور در رمپ پرواز آیین استقبال و نکوداشت چهار نفر از خلبانان هوانیروز ارتش که با بالگردهای جنگنده کبرا و بالگرد شناسایی رزمی 206، آخرین چک های پروازی خود را با استاد خلبانان به انجام رساندند و با اجرای عملیات پروازی و فرود موفق به رتبه پروازی خلبان یکم عملیاتی رسیدند، حضور یافتند.

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این آیین گفت: رقابت و کوشش خلبانان جوان در کسب دانش پروازی و نیز ارتقای توانمندی در انجام پروازهای عملیاتی و نیز پرورش احساس تعلق به ایران اسلامی و آمادگی برای نقش آفرینی در دفاع از عزت اسلام و آزادی ایران اسلامی، فرهنگ حسنه ای است که در بطن هوانیروز ارتش نهادینه است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، با یادآوری نقش خلبانان و کارکنان فنی هوانیروز در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی هوانیروز در همه صحنه ها از جمله دفاع از میهن در هشت سال دفاع مقدس، در خدمت و امداد به مردم و نیز سازندگی کشور اظهار داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 خلبان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان خلبان یکم عملیاتی شدند

4 خلبان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان خلبان یکم عملیاتی شدند