مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-29سياسي

برگزاری راهپیمایی22 بهمن تابع ستاد ملی کرونا است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ستاد دهه فجر در برگزاری راهپیمایی22 بهمن تابع ستاد ملی کرونا است و رنگ بندی ها شاخصه نوع برگزاری مراسم را در شهرها مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ظهرامروز درجلسه نهایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اظهار کرد: برای اجرای مراسم انقلاب و تعظیم شعائر دینی باید غیرت دینی و انقلابی بکار گرفته شود و ادارات و نهادها و حتی بخش های خصوصی که یک نمونه آن وجود 4000 بانک در استان تهران است، را می توان با نصب یک پرچم که نماد انقلاب اسلامی است را با توجه به حساسیت های بوجود آمده خنثی کرد.

وی با تقدیر از زحمات و برنامه ریزی های کمیته های 26 گانه ستاد دهه فجر شهرستان ورامین گفت: برنامه های کمیته احصا شده است و برای این برنامه ها زحمات زیادی کشیده شده است، امیدواریم در مرحله عمل نیز این برنامه ها به اجرا برسد و لازم است کمیته ها برای هماهنگی بیشتر با یکدیگر رایزنی کافی را داشته باشند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در خصوص راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با توجه به شرایط  کرونایی کشور افزود: قبلا نیز مکررا تاکید شده که تمام برنامه ریزی های ما برای این است که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی22 بهمن تابع ستاد ملی کرونا است

برگزاری راهپیمایی22 بهمن تابع ستاد ملی کرونا است