مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-29بين الملل

نماینده سوریه در ژنو: محاصره، تروریسم و ​​اشغالگری؛ حقوق ملت سوریه را نقض می کند


نماینده سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو گفت که اشغالگری، محاصره و تروریسم، نقض خطرناک حقوق بشر در کشورش را به همراه داشته است.

- نماینده سوریه در دفتر سازمان ملل در ژنو گفت که اشغالگری، محاصره و تروریسم، نقض خطرناک حقوق بشر در کشورش را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، حسام الدین آلا، نماینده سوریه در دفتر سازمان ملل و نهادهای بین المللی دیگر در ژنو در سخنانی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره سوریه به موضوع محاصره و تحریم اقتصادی تحمیل شده علیه دمشق توسط آمریکا و اتحادیه اروپا پرداخت.

وی تاکید کرد که محاصره، تروریسم و اشغال بخش هایی از خاک سوریه توسط اشغالگران ترکیه ای و آمریکایی و اسراییلی حقوق بشردوستانه ملت سوریه به ویژه حق این ملت در زندگی، توسعه و دسترسی به غذا و بهداشت و درمان را آشکارا نقض می کند.

آلا گفت: آثار فاجعه بار این اقدامات، بخش های اقتصادی و حساس کشور را تحت تاثیر قرار داده و منجر به نقض حقوق گسترده ملت سوریه همزمان با سرقت منابع طبیعی و محروم کردن آنها از این منابع شده است.

وی افزود: سوریه نسبت به تلاش برخی از طرف ها برای به انحراف کشاندن نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و سوء استفاده از آن برای گمراه کردن دیگران ابراز تأسف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سوریه در ژنو: محاصره، تروریسم و ​​اشغالگری؛ حقوق ملت سوریه را نقض می کند

نماینده سوریه در ژنو: محاصره، تروریسم و ​​اشغالگری؛ حقوق ملت سوریه را نقض می کند