مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-29فرهنگي

روایت «وضعیت قرمز» از فضای ملتهب جامعه/ موافق اکران آنلاین نیستم


امید شمس معتقد است مجموعه فیلم های کوتاه «وضعیت قرمز» از لحاظ موضوع و مفهوم با هم متناسب هستند و به فضایی ملتهب در جامعه اشاره می کنند.

- امید شمس معتقد است مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز از لحاظ موضوع و مفهوم با هم متناسب هستند و به فضایی ملتهب در جامعه اشاره می کنند.

امید شمس نویسنده و کارگردان سینمای کوتاه که به تازگی اولین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان ملاقات خصوصی ساخته است و با این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارد، درباره مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز که در سینماهای هنروتجربه روی پرده است درباره ارزیابی این مجموعه فیلم های کوتاه به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه فیلم های کوتاه همان طور که از اسمش پیدا است، به فضایی ملتهب در جامعه اشاره می کند و تا آنجایی که این 5 فیلم کوتاه را دیدم، باکسی متناسب از لحاظ موضوع و مفهومی است به همین دلیل امیدوارم با استقبال مواجه شود و تاثیرگذار باشد.

وی درباره اکران فیلم های کوتاه در هنروتجربه و تاثیر آن بر مخاطب فیلم کوتاه بیان کرد: قطعاً تاثیرگذار است؛ فیلم کوتاه شب تولد من نیز به همراه چند فیلم دیگر در اولین مجموعه فیلم های هنر و تجربه اکران شد و خاطرم است که استقبال زیادی از این اکران های بسته فیلم کوتاه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «وضعیت قرمز» از فضای ملتهب جامعه/ موافق اکران آنلاین نیستم

روایت «وضعیت قرمز» از فضای ملتهب جامعه/ موافق اکران آنلاین نیستم