مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-29اجتماعي

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات بعد از ظهر روز دوشنبه یک سامانه بارشی در ابتدا به صورت ضعیف وارد مناطق کوهرنگ، - بخش هایی از اردل و لردگان خواهد شد که در ساعات شب این سامانه بارشی به تدریج گسترده شده و تمامی مناطق استان را در بر می گیرد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی امروز و فردا پدیده خاصی برای استان پیش بینی نمی شود، اما انتظار می رود در ساعات بعد از ظهر شاهد وزش باد و استقرار توده هوای سرد در سطح استان باشیم.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: از ساعات بعد از ظهر روز دوشنبه یک سامانه بارشی در ابتدا به صورت ضعیف وارد مناطق کوهرنگ، بخش هایی از اردل و لردگان خواهد شد که در ساعات شب این سامانه بارشی به تدریج گسترده شده و تمامی مناطق استان را در بر می گیرد، همچنین پیش بینی می شود، شدت فعالیت این سامانه بارشی از ساعات نیمه شب دوشنبه آغاز و تا اواسط روز سه شنبه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود این سامانه بارشی در تمامی مناطق چهارمحال و بختیاری بارش های موثر به همراه داشته باشد، اما این بارش ها در مناطق کوهرنگ، اردل، لردگان، کیار، فارسان و خانمیرزا از شدت بیشتری برخوردار است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته