مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-29سياسي

اوج وابستگی ایران به کشورهای غربی در دوران طاغوت


کارشناس سواد رسانه زمینه سازی وابستگی اقتصاد ایران به آمریکا و کشورهای غربی را از جنایت های رژیم پهلوی برشمرد و گفت: دستاوردها و عملکرد انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، - تجهیزات نظامی، علم پزشکی، استقلال و اقتدار کشور قابل قیاس با دوران پهلوی نیست که همه این موارد برای نسل جوان باید بازگو شود.

حجت الاسلام سهراب مهدوی در سلسله نشست های روشنگری و بصیرت افزایی مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان که شامگاه جمعه، هشتم بهمن با موضوع تبیین جنایت های رژیم پهلوی ویژه فعالان سواد رسانه و طلاب مدارس علمیه استان در بستر فضای مجازی برگزار شد، به تأکید رهبر معظم انقلاب به نهضت تبیین اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین جنایت های رژیم پهلوی تبدیل ایران به انبار ابزار و کالاهای وارداتی و کم ارزش و بی ارزش بود.

وی افزود: یکی دیگر از جنایت های رژیم شاه نابودی کشاورزی در ایران و زمینه سازی وابستگی اقتصاد ایران به آمریکا و کشورهای غربی بود، رژیم شاه با فراهم کردن زمینه مهاجرت روستاییان به شهرها باعث نابودی کشاورزی شد.

مهدوی با بیان اینکه ایران در دوره طاغوت به واردکننده محصولات کشاورزی به ویژه گندم تبدیل شده بود، ادامه داد: سیاست های غلط حکومت پهلوی و بحث خشکسالی باعث شد کشاورزان ما از کشت گندم که ابتدایی ترین و مهمترین محصول بود، محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج وابستگی ایران به کشورهای غربی در دوران طاغوت

اوج وابستگی ایران به کشورهای غربی در دوران طاغوت