مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-29سياسي

ابتلای 63 نفر به اومیکرون در همدان


استاندار همدان با بیان اینکه از مجموع نمونه گیری ها در استان، 63 نفر اومیکرون بوده که یک نفر از آن ها بستری شده و 62 نفر نیز سرپایی مرخص شدند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که با حضور رییس جمهور، اعضای اصلی ستاد ملی کرونا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، در ارتباط مستقیم و تصویری با رییس جمهور، ضمن گزارشی از آخرین وضعیت استان در زمینه شیوع کرونا اظهار کرد: طی 72 ساعت گذشته، شهرستان های استان همدان به جز بهار و اسدآباد، به سرعت از وضعیت آبی به زرد تغییر وضعیت داشتند.

وی با بیان اینکه آمار مراجعان سرپایی با علائم مشکوک کووید در 24ساعت گذشته، تقریباً دو برابر افزایش داشته و به 402 نفر رسیده است گفت: تعداد بیماران بستری مشکوک و قطعی در بخش عادی و ویژه دو برابر و به 61 نفر رسیده است.

  استاندار همدان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری در  بیمارستان های استان 244 نفر هستند که از این تعداد، 24 نفر به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند اظهار کرد: استان همدان در 15 روز گذشته،  فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشته است.

وی با بیان اینکه در استان، افراد بالای 12 سال، 92 درصد نوبت اول، 80/1 درصد نوبت دوم و 24/1 درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند بیان کرد: مجموعاً 2 میلیون و 830 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 63 نفر به اومیکرون در همدان

ابتلای 63 نفر به اومیکرون در همدان