مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-29سياسي

نقد عملکرد کمیسیون تلفیق در رشد مصارف بودجه / خالص حقوق نجومی بگیران بیشتر شد+جدول


دولت در لایحه بودجه سال آینده افزایش حقوق و مالیات را به گونه ای طراحی کرد که حداقل بگیران بیشترین افزایش و حداکثر بگیران حداقل افزایش را داشته باشند اما کمیسیون تلفیق بودجه با استفاده از کاهش مالیات، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دولت سیزدهم برخلاف رویه دولت قبل به دنبال اصلاح نظام حقوق و دستمزد و عادلانه شدن آن برای کارکنان دولتی و دستگاه های اجرایی است.

رییس جمهور چندی پیش بر ضرورت تدوین و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق تأکید کرده و گفته بود به عنوان دولت سیزدهم با توجه به شعارها و رویکردهای این دولت باید نظام پرداخت حقوق را عادلانه کنیم.

آنچه امروز اجرا می شود غلبه چانه زنی در نظام پرداخت حقوق است که باید در چارچوب یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رییس دولت سیزدهم عنوان کرده بود لازم است کارگروهی تشکیل شود تا در یک بازه زمانی کوتاه قانون جدید، واحد و عادلانه ای برای پرداخت حقوق تدوین کند و این قانون پس از تصویب در مجلس تمام قوانین و مقررات متعدد فعلی در پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه های مختلف را ملغی اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رویکرد عدالت محوری و کاهش فاصله حقوق حداقل و حداکثر بگیران تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1401، اعمال شد تا علاوه بر مدیریت هزینه ها، کاهش کسری منابع که منجر به افزایش تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد عملکرد کمیسیون تلفیق در رشد مصارف بودجه / خالص حقوق نجومی بگیران بیشتر شد+جدول

نقد عملکرد کمیسیون تلفیق در رشد مصارف بودجه / خالص حقوق نجومی بگیران بیشتر شد+جدول