مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-29اقتصادي

عملیات کشاورزی با تولید بخش جانبی تراکتور سرعت گرفت


یکی از شرکت های دانش بنیان با طراحی و ساخت سامانه اتصال سه نقطه به عنوان یکی از ابزارهای جانبی تراکتور، امکان انجام همزمان کاشت، داشت و برداشت را برای کشاورزان فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن فردی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که مجموعه اتصال سه نقطه جلو تراکتوری ابزاری است که تراکتورها را در عملیات کشاورزی کارآمد می کند، ادامه داد: این دستگاه می تواند ادوات را از روی زمین بردارد و حمل کند، ضمن آنکه این دستگاه با استفاده از یک جعبه دنده کاهنده دور، می تواند توان دورانی را از سر شفت میل لنگ تراکتور دریافت کند و با کاهش دور آن به 540 دور در دقیقه، توان دورانی را به جلو انتقال دهد.

وی این دستگاه را یک سامانه جدید و به روز دانست که در کارخانه های مطرح دنیا بستگی به کاربرد، بر روی انواع تراکتورهای باغی، نیمه سبک، نیمه سنگین و سنگین قابل نصب است، خاطر نشان کرد: با استفاده از این سامانه می توان در عملیات کاشت، داشت و برداشت محصول به صورت هم زمان، از ادوات عقب سوار و جلوسوار تراکتور استفاده کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، فردی با اشاره به جزییات این دستگاه اظهار کرد: هنگام برداشت گندم در مناطق کوهستانی که امکان تردد کمباین غلات مشکل است، به صورت هم زمان برای برش و بافه بندی محصول، می توان از یک تراکتور پرقدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کشاورزی با تولید بخش جانبی تراکتور سرعت گرفت

عملیات کشاورزی با تولید بخش جانبی تراکتور سرعت گرفت