مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-29سياسي

معاونان آموزشی و فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شدند


در ابلاغ های جداگانه از سوی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شدند.

- ایسنا/خوزستان در ابلاغ های جداگانه از سوی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی دکتر علی محمد آخوندعلی، دکتر رحیم پیغان عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی به مدت دو سال به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شد.

در این ابلاغ آمده است: به استناد ماده پنج آیین ­نامه جامع مدیریت دانشگاه­ ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (مصوب جلسه 684 شورای عالی انقلاب فرهنگی)، نظر به تعهّد و با اعتماد به سابقه علمی و تجارب اجرایی جناب عالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب می شوید.

انتظار دارد با به کارگیری همه ظرفیت های دانشگاه و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (همکاران) و دانشجویان، رویکردهای زیر وجهه همّت و تلاش جناب عالی قرار گیرد: 1- تلاش هدفمند برای تحقق برنامه راهبردی دانشگاه 2- نظارت بر حسن اجرای مقررات و ارزیابی مستمر فعالیت ها و نظارت کارآمد بر واحدهای زیرنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونان آموزشی و فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شدند

معاونان آموزشی و فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شدند