مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-29بين الملل

آمریکا از اسراییل توضیح خواست


یک شبکه عبری زبان گزارش داد که آمریکا در پیامی از ارتش رژیم صهیونیستی خواسته توضیحاتی را درباره ابعاد مختلف شهادت عمر اسعد، سالمند فلسطینی که حدود دو هفته قبل به شهادت رسید، - ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه عبری زبان کان به نقل از برخی منابع اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه پیامی را برای ارتش رژیم صهیونیستی ارسال کرد که حاوی سوالات مهمی درباره این واقعیت بود که تحقیقات درباره شهادت عمر اسعد هنوز کامل نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز پاسخ داد که تحقیقات به سرعت در دست انجام هستند و به این پرونده رسیدگی جدی می شود.

اسعد 80 ساله که تابعیت آمریکایی نیز داشت، در جریان یورش سربازان اسراییلی به روستایش جلجلیا واقع در شمال رام الله به شهادت رسید، او شب هنگام در حال بازگشت از منزل یکی از اقوام خود بود که با یورش سربازان اسراییلی به روستایش مواجه شد و پس از درگیری با آنها و بازداشت و ضرب و شتم به شهادت رسید.

پزشکی قانونی فلسطین در گزارش خود اعلام کرد، پس از تشریح جسد اسعد، آثار 10 ضربه، خراشیدگی قرمزی و کبودی در نقاط مختلف بدن او از جمله سرش مشاهده شدند.

در ادامه گزارش پزشکی قانونی فلسطین آمده است: خراش ها و کبودی های دو دست نتیجه خشونت خارجی و سرخی اطراف مچ دست ها با بستن آنها تطابق دارند، همچنین در مچ یکی از دست ها نیز بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از اسراییل توضیح خواست

آمریکا از اسراییل توضیح خواست