مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-29سياسي

800 نشست بصیرتی در مدارس استان تهران برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: در ایام دهه فجر، 800 نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب در مدارس شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دومین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: وقتی محتوا و برنامه ای برای دانش آموزان اجرا می شود باید همراه با نگاه ویژه و محتوای مناسب عرضه شود تا بتوان نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در اجتماعات تابع تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا هستیم از اجرای برنامه های تجمعی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و گفت: برگزاری هشتصد نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در همه مناطق، اجرای مانور یاوران ولایت با مشارکت سازمان دانش آموزی در 21 شهرستان استان تهران و مباحثه های تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب با مشارکت مربیان و معاونین پرورشی و مبلغین مدارس امین از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

  هاشمی گفت:  با توجه به ظرفیت فضای مجازی و شبکه دانش آموزی شاد تولید محتواهای مناسب برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است که هم به روز و هم قابل فهم  و ارتباط  برای دانش آموزان نسل حاضر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 نشست بصیرتی در مدارس استان تهران برگزار می شود

800 نشست بصیرتی در مدارس استان تهران برگزار می شود