مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-29سياسي

طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری کرج کلید خورد


رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری توسط هفت نفر از اعضای شورای شهر امضا شده است.

- ، محمد اسدیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک مجموعه مدیریتی در زمان تصمیم گیری و اقدام به عمل، به جای لحاظ نمودن مصلحت شهروندی و منافع عمومی زمانی که تحت تأثیر یک منفعت ثانویه قرار می گیرد و تعارض در منافع که نشانه ای از یک فساد سیسماتیک در مجموعه را شامل می شود رو به رو می شود به جای شکوفایی و رشد شهر، منافع گروهی اندک را به وجود می آورد.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: بر این اساس، شورای ششم که با هدف شفافیت سازی و خدمت صادقانه کار خود را آغاز کرده است در جهت حفظ منافع تمامی شهروندان و پرسنل مدیریت شهری، طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری کرج را آماده ارائه کرده است.

اسدیان بیان کرد: سایر اعضای شورای شهر به دلیل عدم حضوراین طرح را امضا نکردند که بزودی امضا خواهد شد و جهت طی مراحل تصویب در صحن شورای شهر در دستور جلسه قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: بعید میدانم کسی از اعضای شورا مخالف این طرح زیر بنایی باشند اما قطعاً این طرح نیاز به اعمال نظر سایر اعضای شورای شهر کرج نیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری کرج کلید خورد

طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری کرج کلید خورد