مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-29اقتصادي

روند افزایشی بستری های کرونا در اغلب استان های کشور/156 فوتی در هفته اول بهمن ماه


صدویکمین هفته همه گیری کرونا در کشور با ورود به پیک ششم با سویه اُمیکرون آغاز شد و به سرعت هفت شهر کشور قرمز شدند؛ حالا در ابتدای این پیک، دیگر از ثبت استان های بدون فوتی خبری نیست و افزایش بارز موارد بستری هم در برخی استان های کشور گزارش شده است؛ - افزایشی که می تواند پیام آور روند صعودی مرگ های کرونایی هم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته اول بهمن ماه مصادف با صد و یکمین هفته بروز همه گیری در کشور در حالی به پایان رسید که پیک ششم کرونا آن هم با سویه به شدت مُسری اُمیکرون تاخت و تازش را آغاز و به سرعت هفت شهر کشور را قرمز، 43 شهر را در وضعیت نارنجی و 217 شهر را در وضعیت زرد کرونایی قرار داد.

پیشروی اُمیکرون همچنان ادامه دارد و این درحالی است که هنوز درصد رعایت پروتکل های بهداشتی حتی به 60 درصد هم نرسیده است و در عین حال بسیاری از مراکز تجمعی اعم از سالن های سینما، تئاتر، موسیقی، باشگاه های ورزشی، مراکز خرید، تالارهای پذیرایی و .

بدون در نظر گرفتن شیوه نامه هایی چون استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و کنترل کارت واکسن، به کارشان ادامه می دهند.

این درحالی است که متاسفانه همچنان عده ای هم در طبل مخالفت با واکسیناسیون علیه کرونا می کویند وسه شنبه پنجم بهمن ماه 1400 ب ا اعلام رسمی وزارت بهداشت آغاز شده و طبق اعلام وزارت بهداشتی ها، واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی بستری های کرونا در اغلب استان های کشور/156 فوتی در هفته اول بهمن ماه

روند افزایشی بستری های کرونا در اغلب استان های کشور/156 فوتی در هفته اول بهمن ماه