مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-29سياسي

بخشی از تجهیزات پایاب سد خداآفرین به غارت رفته است


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بخشی از تجهیزات و دستگاه های آبیاری مدرن در اراضی پایاب سد خدافرین به دلیل نقص در تکمیل پروژه به غارت رفته است.

- ، حجت الاسلام اکبر اکبری صبح شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی اراضی در اردبیل اظهار کرد: با اجرای طرح اصلاح اراضی در کشور که سال 1342 به اوج خود رسید بخش عظیمی از اراضی یکپارچه کشور در تولید محصولات متنوع تقسیم و به مالکان خرد واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با رویکرد جدید سعی شد تا تثبیت و حفظ اراضی کشاورزی انجام شود و جلوی سوءاستفاده ها و یغماگری های احتمالی در این بخش گرفته شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری از صندوق ذخیره ارزی را در توسعه اراضی پایاب سد خداآفرین یادآور شد و بیان کرد: اجرای ناقص این پروژه زمینه را برای عده ای سودجو فراهم آورده تا تجهیزات، ماشین آلات و برخی از امکانات آبیاری مدرن را در این منطقه قبل از تکمیل به غارت برده و یا سرقت کنند.

اکبری ضعف نظارتی و اقدامات قضایی و امنیتی را در این بخش یادآور شد و تصریح کرد: بهتر است هر چه سریع تر بزرگترین پروژه آبی – خاکی شمالغرب کشور به مساحت 43 هزار هکتار اجرایی شده و به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از تجهیزات پایاب سد خداآفرین به غارت رفته است

بخشی از تجهیزات پایاب سد خداآفرین به غارت رفته است