مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-29سياسي

تخریب بنای وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس


طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون و با رعایت حریم رودخانه چالوس بناهای تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می شود - مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: بنای وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس تخریب شد و طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون بناهای تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، رییس دستگاه قضا در نشست شورای عالی قوه قضاییه 27 دی ماه به موضوع چالش برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی و کشاورزی پرداخت و در این راستا دستورهای مهمی را در راستای مقابله همه جانبه، بدون اغماض و هرگونه خط قرمز با متجاوزان و متعدیان به اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می کنند، صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای درباره قلع وقمع و تخریب بدون ملاحظه بناها و مستحدثاتی که از سوی افراد عادی و برخی دستگاه های حکومتی و دولتی در حریم رودخانه ها احداث می شوند، دستورهای مهمی صادر کرد.

رییس قوه قضاییه در همان جلسه به بناهای متعلق به دستگاه های دولتی و حکومتی در بستر رود چالوس اشاره کرد و دستور داد بنای قدیمی متعلق به قوه قضاییه به عنوان اولین ساخت و ساز باید قلع وقمع شود و پس از آن بنای مربوط به وزارت نیرو باید تخریب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بنای وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس

تخریب بنای وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس