مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-29ورزشي

تداوم قصه پرغصه ورزشگاه 3000 نفری ابهر


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتمام پروژه ورزشگاه 3000 نفری ابهر 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه ورزشگاه 3000 نفری ابهر، عنوان کرد: بعد از پیگیری های فراوان، با وزارت ورزش و جوانان توافق کردیم ساخت ورزشگاه ها که به عهده وزارت ورزش است، به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی منتقل شود، زیرا این شرکت به لحاظ عمرانی در ساخت ورزشگاه ها توانمندتر است.

وی با بیان اینکه این پروژه قرار بود با بودجه یک میلیاردی در زمان کلنگ زنی ساخته شود، تصریح کرد: تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه برای این ورزشگاه انجام شده اما علی رغم صرف این بودجه، هنوز هم به بهره برداری نرسیده است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برای تکمیل این پروژه 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، متذکر شد: برای انتقال این پروژه به شرکت توسعه و تجهیز باید ردیف بودجه آن تغییر یابد که توافقاتی در این زمینه صورت گرفته و پیگیر موافقت سازمان برنامه و بودجه هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه متاسفانه این پروژه در ابهر به نماد کارآمدی تبدیل شده است، اضافه کرد: وجود این پروژه که از همه نقاط ابهر نیز قابل مشاهده است، سرخوردگی روانی به وجود آورده که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم قصه پرغصه ورزشگاه 3000 نفری ابهر

تداوم قصه پرغصه ورزشگاه 3000 نفری ابهر