مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-29سياسي

واکنش سازمان صداوسیما به هک برخی شبکه های رسانه ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما گفت: همکاران ما درگیر کار و در حال بررسی جزییات امر هستند با توجه به اینکه ایراد امنیتی برای زیرساخت های مورد نظر از قبل در نظر گرفته شده بود به نظر می رسد اتفاق روی داده .

- معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در باره هک کردن برخی از شبکه های صداوسیما گفت: به نظر می رسد اتفاق رخ داده اتفاق ساده ای نیست و کار پیچیده ای است که کسانی که صاحب این فناوری هستند می توانند از عامل ها و امکاناتی که خودشان از قبل در نظر گرفتند بهره برداری کنند و به برخی زیرساخت ها ضربه بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما گفت: همکاران ما درگیر کار و در حال بررسی جزییات امر هستند با توجه به اینکه ایراد امنیتی برای زیرساخت های مورد نظر از قبل در نظر گرفته شده بود به نظر می رسد اتفاق روی داده اتفاق ساده ای نیست و کار پیچیده ای است که کسانی که صاحب این فناوری هستند می توانند از عامل ها و امکاناتی که خودشان از قبل در نظر گرفتند بهره برداری کنند و به برخی از زیرساخت ها صدمه بزنند.

وی ادامه داد: همکاران ما در حال بررسی موضوع هستند و اقداماتی انجام داده اند تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم ایرادات را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان صداوسیما به هک برخی شبکه های رسانه ملی

واکنش سازمان صداوسیما به هک برخی شبکه های رسانه ملی