مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-29بين الملل

رژیم صهیونیستی با فروش «گنبد آهنین» به امارات مخالفت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الون بن دیوید تحلیلگر نظامی در روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که سرویس های امنیتی این رژیم با فروش فنآوری جدید به خصوص سامانه های دفاع هوایی به شرکای تازه (مغرب، - رژیم صهیونیستی با فروش گنبد آهنین به امارات مخالفت کرد سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی با فروش سامانه های دفاع هوایی گنبد آهنین و مقلاع داود به امارات مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الون بن دیوید تحلیلگر نظامی در روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که سرویس های امنیتی این رژیم با فروش فنآوری جدید به خصوص سامانه های دفاع هوایی به شرکای تازه (مغرب، امارات، بحرین و سودان) مخالفت کردند.

یوآف لیمور تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی یسراییل هیوم نیز گفت که علت مخالفت تل آویو با فروش این سامانه ها به امارات و دیگر کشور هایی که به تازگی با این رژیم سازش کرده اند، ترس آن از درز اطلاعات تکنولوژیکی و نظامی به طرف های دیگر است.

به نوشته وبگاه عرب 48 ، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تصمیمات خود در خصوص عدم فروش برخی تجهیز و فنآوری به امارات به خصوص در زمینه حملات سایبری صرف نظر کرده است، اما مخالفت آن درباره فروش سامانه های دفاع هوایی به قوت خود باقی است؛ بنابراین گزارش، امارات پس از مخالفت رژیم صهیونیستی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با فروش «گنبد آهنین» به امارات مخالفت کرد

رژیم صهیونیستی با فروش «گنبد آهنین» به امارات مخالفت کرد