مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-29اقتصادي

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اردبیل ممنوع است


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به صورت جدی باید جلوی تغییر کاربری اراضی کشاورزی به عناوین مختلف گرفته شود تا خالی شدن روستاها را از سکنه شاهد نباشیم.

- ، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی امور اراضی در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: هرچند تغییر کاربری در اراضی درجه سه و چهار برای توسعه مراکز تولیدی و صنعتی با اثربخشی خاص انجام شده اما همچنان توصیه و تاکید ما بر این است تا اراضی درجه یک و دو کشاورزی به شکل مطلوب پاسداری و صیانت شوند و به هیچ وجه مجوز تغییر کاربری داده نشود.

وی خاطرنشان کرد: عده ای از مسیرهای غیرقانونی سعی دارند از این اراضی به نفع خود سوءاستفاده کنند که باید مقابله جدی با این فرصت طلبان انجام شود تا جلوی ساخت و ساز و تغییر کاربری گرفته شده و همچنان توسعه کشت و زرع را شاهد باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از تیزبینی دستگاه های انتظامی، قضایی و نظارتی در این حوزه بیان کرد: صدور سند تک برگی برای جامعیت شناسایی این اراضی و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی بسیار ضروری است و باید امور اراضی نقشه جامع و دقیق در قالب بانک زمین را برای این اراضی تهیه و تدوین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اردبیل ممنوع است

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اردبیل ممنوع است