مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-29بين الملل

درخواست 10 سناتور آمریکایی از بایدن برای سخت گیری بیشتر در قبال ایران


در ادامه رویکرد خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان، تعدادی از سناتورهای آمریکا از رییس جمهور کشورشان خواستند تا درخصوص اجرای تحریم های نفتی ایران سخت گیری بیشتری اعمال کند.

- در ادامه رویکرد خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان، تعدادی از سناتورهای آمریکا از رییس جمهور کشورشان خواستند تا درخصوص اجرای تحریم های نفتی ایران سخت گیری بیشتری اعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروهی از سناتورهای آمریکایی در نامه ای خطاب به جو بایدن رییس جمهور آمریکا با انتقاد از افزایش صادرات نفتی ایران، خواستار اجرای سخت گیرانه تر تحریم های نفتی علیه این کشور، اقدامات تنبیهی علیه نفت کش های رو به افزایش حامل نفت ایران و خریداران این محموله ها شدند.

این نامه به امضای 10 عضو مجلس سنای آمریکا، ازجمله تام کاتن سناتور جمهوری خواه رسیده و در آن آمده است: مالکان کشتی ها و مشتریان نفت ایران در چین با این ذهنیت که دولت بایدن برای مجازات آنها بسیار ضعیف و مردد است، برای معاملات نفتی با تهران زیر بار ریسک بیشتری می روند.

آنها در ادامه با تاکید بر این ادعا که “بایدن تاکنون هیچ اقدامی علیه افزایش زیاد صادرات نفت ایران نکرده است” آورده اند: عدم تمایل رییس جمهور برای به کارگیری اقدامی علیه افزایش صادرات نفت ایران به این دلیل که می تواند به مذاکرات وین آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 10 سناتور آمریکایی از بایدن برای سخت گیری بیشتر در قبال ایران

درخواست 10 سناتور آمریکایی از بایدن برای سخت گیری بیشتر در قبال ایران