مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-29اقتصادي

افزایش تست های مثبت کرونا در البرز


سخنگوی ستاد کرونای البرز در پاسخ به اینکه آیا با افزایش تعداد مبتلایان محدودیت های جدید اعمال می شود، گفت: هنوز تجمیعی در ستاد کرونا در این خصوص صورت نگرفته ولی احتمالا برخی محدودیت ها باز می گردد.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: از هفته گذشته تا کنون شاهد افزایش مشهود تعداد مراجعان حضوری و تست های مثبت کرونا در استان هستیم.

وی ادامه داد: روند صعودی ابتلا تا حدی بر افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها هم تاثیر گذاشته ولی خوشبختانه هنوز آمار فوتی ها افزایش پیدا نکرده است.

وی اضافه کرد: از مردم درخواست می شود برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در کنار تزریق دز سوم کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

این مسئول با اشاره به رنگ بندی فعلی استان هم افزود: رنگ همه شهرستان های استان به جز فردیس وطالقان، از آبی به زرد تغییر کرده است.

بابایی در پاسخ به اینکه آیا با افزایش تعداد مبتلایان محدودیت های جدید اعمال می شود، گفت: هنوز تجمیعی در ستاد کرونا در این خصوص صورت نگرفته ولی احتمالا برخی محدودیت ها باز می گردد.

سخنگوی ستاد کرونای البرز ادامه داد: به زودی جزییات تصمیم ستاد کرونا در خصوص نحوه اعمال محدودیت ها با توجه به تغییر رنگ بندی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تست های مثبت کرونا در البرز

افزایش تست های مثبت کرونا در البرز