مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-29اقتصادي

برگزاری همایش تخصصی سرمایه گذاری در شیراز/سابقه مطلوبی در جذب سرمایه گذار نداریم


عضو شورای شهر شیراز اعلام کرد که با توجه به اهمیت سرمایه گذاری ایجاد ثبات اقتصادی، اشتغال و تسریع حرکت جامعه به سمت توسعه، اواخر بهمن همایشی تخصصی در حوزه سرمایه گذاری، - ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز اعلام کرد که با توجه به اهمیت سرمایه گذاری ایجاد ثبات اقتصادی، اشتغال و تسریع حرکت جامعه به سمت توسعه، اواخر بهمن همایشی تخصصی در حوزه سرمایه گذاری، به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

محمدحسن اسدی شنبه 9 بهمن در جمع خبرنگاران از افزایش چشمگیر اختیارات شهردار شیراز برای عقد قراردادهای حوزه سرمایه گذاری خبر داد و گفت: سرمایه گذاری موتور محرکه کشور و به تبع آن استان فارس است و رشد و توسعه اقتصادی در پرتو این امر حاصل می شود.

او در ادامه به سرفصل هایی چون؛ ایجاد ثبات و امنیت برای سرمایه گذاری، افزایش اختیارات شهردار برای جذب منابع، مقررات زدایی و حذف بروکراسی های بیهوده به همراه ترسیم شمایی از نقشه راه برای جذب سرمایه گذاری اشاره کرد.

مانع زدایی در سرمایه گذاری بیش از همیشه اهمیت دارد رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز با بیان اینکه افزایش رفاه، اشتغال و کاهش فقر و بیکاری از رویکردهای مثبت سرمایه گذاری محسوب می شوند، اظهار کرد: امروز نیاز به مانع زدایی در سرمایه گذاری داخلی و خارجی بیش از همیشه اهمیت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تخصصی سرمایه گذاری در شیراز/سابقه مطلوبی در جذب سرمایه گذار نداریم

برگزاری همایش تخصصی سرمایه گذاری در شیراز/سابقه مطلوبی در جذب سرمایه گذار نداریم