مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-29سياسي

سیستان و بلوچستان/ نان در ایرانشهر نایاب شد/ نان 10 هزار تومان با پارتی بازی


این عادلانه نیست که مردم از حداقل خوراک هم محروم باشند.

- نماینده مجلس: این عادلانه نیست که مردم از حداقل خوراک هم محروم باشند.

نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه از آوردن آرد به ایرانشهر امتناع می کنند، افزود: عدم مدیریت در مجموعه های محلی و منطقه ای هم مزید بر علت شده است تا مردم با قیمت 10 هزار تومان نان تهیه کنند.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در خصوص وضعیت مناطق محروم در سیستان و بلوچستان، گفت: زیرساخت های استان سیستان و بلوچستان مشکلات بسیار زیادی دارد؛ جاده های اصلی این منطقه جزو غیراستانداردترین جاده های کشور است و حتی یک پل هم ندارد.

من از دولت و متولیان می خواهیم که برای این جاده فکری کنند؛ اما تمامی جاده های روستایی به خاطر سیل از بین رفته و ما تماشاگر هستیم.

او در ادامه افزود: از سوی دیگر در دلگان، که قطب تولیدات کشاورزی منطقه است، تمام زمین ها و محصولات کشاورزی به دلیل سیل نابود شد و بایستی انگیزه ای به کشاورزان بدهیم که به کشت و فعالیت های کشاورزی بپردازند اما عدم توجه دولت به این موضوع، بی انگیزگی را در کشاورزان ایجاد می کند که پیامدهای جبران ناپذیری به همراه دارد و برای جبران خسارت سیل،1000 میلیارد تومان اعتبار در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان/ نان در ایرانشهر نایاب شد/ نان 10 هزار تومان با پارتی بازی

سیستان و بلوچستان/ نان در ایرانشهر نایاب شد/ نان 10 هزار تومان با پارتی بازی