مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-29اقتصادي

بیش 165 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند


مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش 165 هزار متقاضی از این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 11 هزار مورد از این ثبت نام ها مربوط به مجردین 23 الی 45 سال است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش 165 هزار متقاضی از این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 11 هزار مورد از این ثبت نام ها مربوط به مجردین 23 الی 45 سال است.

ابوالقاسم سلطانی روز شنبه، 9 بهمن ماه، در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حدود 70 درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی از تبریز هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در کلانشهرها موضوع احداث نداریم، ساخت مسکن در دو شهر سهند و شهریار انجام خواهد شد و در سایر شهرها نیز براساس پیش بینی های انجام شده و با فرض اینکه 40 درصد ثبت نام کنندگان حائز شرایط باشند، تامین زمین انجام شده که تاکنون این میزان 70 الی 80 درصد بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در ارتباط با شهرهای کوچک نیز گفت: وزارت راه و شهرسازی در شهرهای کوچک زمین ندارد و در شهرهای زیر 10 هزار نفر تعداد ثبت نامی ها معمولا دو رقمی و گاهی تک رقمی است و صلاح در این بود که متقاضیان این شهرها از ساختمان های بنیاد مسکن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش 165 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند

بیش 165 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند