مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-29بين الملل

روسیه: تعداد کارمندان سفارتمان در آمریکا بعد از ژانویه به 184 تن کاهش می یابد


روسیه اعلام کرد، اقدام آمریکا در اخراج 27 دیپلمات روس در ماه ژانویه از خاکش سبب خواهد شد 184 کارمند در محل سفارت روسیه باقی بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا اعلام کرد، خواستار خروج 55 دیپلمات روسیه در سال جاری میلادی از خاکش شده است.

سفارت روسیه در پستی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که 27 نفر از این تعداد مجبور شده اند ماه جاری میلادی این کشور را ترک کنند و بقیه آنها باید تا 30 ژوئن به روسیه بازگردند.

دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در ماه اکتبر اعلام کرد که کارکنان هیات دیپلماتیک کشورش در روسیه بعد از تجربه چند دور اعمال اخراج ها و محدودیتها، از 1200 نفر در اوایل سال 2017 به 120 نفر کاهش یافته است.

سفارت آمریکا در مسکو در سال جاری میلادی روند صدور ویزای غیردیپلماتیک را متوقف کرد و روس ها را به فهرست اتباع بی خانمان که می توانند برای دریافت ویزا در کشورهای ثالث اقدام کنند اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک پست، گروهی از دیپلمات های روسی روز چهارشنبه پس از اینکه وزارت امور خارجه آمریکا در پی افزایش تنش ها بین واشنگتن و مسکو از بابت مناقشه تهدید حمله به اوکراین، خوستار خارج شدن آن ها از آمریکا شد خاک این کشور را ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: تعداد کارمندان سفارتمان در آمریکا بعد از ژانویه به 184 تن کاهش می یابد

روسیه: تعداد کارمندان سفارتمان در آمریکا بعد از ژانویه به 184 تن کاهش می یابد