مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-29سياسي

بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در بوشهر تدوین می شود


یک بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در این شهر تدوین خواهیم کرد که مردم این تغییرات را احساس کنند.

- ایسنا/بوشهر رییس شورای شهر بوشهر گفت: یک بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در این شهر تدوین خواهیم کرد که مردم این تغییرات را احساس کنند.

جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با قدردانی از کمیسیون برنامه بودجه و اعضای شورا که در یکماه اخیر وقت بسیار زیادی برای بررسی لایحه درآمدی گذاشتند اظهار کرد: این لایحه با نگاه متوازن هم در جهت منافع شهروندان و هم صلاح و صرفه شهرداری در جهت اداره شهر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه بودجه سال 1400 شهرداری با بدون کارشناسی تصویب شده بود که برای سال آینده این مشکل را نخواهیم داشت و یک بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در شهر تدوین خواهیم کرد که مردم این تغییرات را احساس کنند.

رییس شورا تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که یک بودجه هزار میلیارد تومانی جهت سال آینده مدیریت شهری تدوین کنیم که بخشی از این منابع از درآمدهای پایدار، فرصت های سرمایه گذاری و 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت و بازار سرمایه درخواهد بود.

پورکبگانی خاطر نشان کرد: اصلاح نظام مالی در شهرداری و جلوگیری از ریخت و پاش ها یکی از اقدامات خوبی است که در شهرداری بوشهر شروع شده و با جدیت بیشتری باید دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در بوشهر تدوین می شود

بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در بوشهر تدوین می شود