مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-29اجتماعي

فرسودگی 70 درصدی اتوبوس های درون شهری خرم آباد/ نوسازی ناوگان تا پایان سال


انتقال تعداد قابل توجهی از اتوبوس های درون شهری خرم آباد به شهرهای دیگر و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله چالش های پیش روی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خرم آباد است.

- خبرگزاری فارس لرستان-نسرین صفربیرانوند، نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا همچنین حفظ امنیت شهروندان بر کسی پوشیده نیست، اما به دلایلی استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس چندان زیاد نیست.

طبق آمار حدود 70 در صد از ناوگان حمل و نقل عمومی خرم آباد فرسوده است، از طرفی عرض کم معابر سبب شده زمان جا به جایی مسافر با ناوگان اتوبوسرانی طولانی شود.

اما ظرف یک سال گذشته با چالش انتقال تعدادی از اتوبوس های درون شهری خرم آباد به دیگر شهرها هم هستیم، همه این موارد سبب شده ناوگان اتوبوسرانی  خرم آباد جایگاه و نقش چندانی در جا به جایی مسافر نداشته باشند.

با توجه به نقش و جایگاه حمل و نقل عمومی در جا به جایی مسافران باید شرایطی فراهم شود تا شهروندان از اتوبوس به عنوان وسیله نقلیه عمومی و ایمن استفاده کنند.

به منظور آگاهی از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی خرم آباد با مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد و نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی 70 درصدی اتوبوس های درون شهری خرم آباد/ نوسازی ناوگان تا پایان سال

فرسودگی 70 درصدی اتوبوس های درون شهری خرم آباد/ نوسازی ناوگان تا پایان سال