مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-29اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه


چهارشنبه (13 بهمن ماه) با عبور این موج از کشور تنها در استان های خراسان جنوبی و رضوی شاهد بارندگی خواهیم بود که به تدریج از این مناطق نیز عبور خواهد کرد.

- چهارشنبه (13 بهمن ماه) با عبور این موج از کشور تنها در استان های خراسان جنوبی و رضوی شاهد بارندگی خواهیم بود که به تدریج از این مناطق نیز عبور خواهد کرد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به آسمان صاف کشور طی سه روز آینده از ورود سامانه بارشی طی دوشنبه (11 بهمن ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف تا قسمتی ابری است.

وی افزود: از اواخر وقت دوشنبه (11 بهمن ماه) سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می شود و ابتدا در دامنه های زاگرس مرکزی در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال وبختیاری، لرستان و ارتفاعات غربی اصفهان سبب ابرناکی و بارش برف و باران خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: روز سه شنبه (12 بهمن ماه) ضمن تشدید بارش ها در این مناطق در استان های اصفهان، شمال بوشهر و فارس، ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، یزد، شمال کرمان، قم، سمنان و احتمالا در بخش هایی از استان تهران و به تدریج در خراسان جنوبی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه

ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه