مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-29اقتصادي

موزه وتندیس شهدای حماسه 6 بهمن آمل احداث می شود


دبیر ستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360 آمل، از پیش بینی اعتبار لازم برای ساخت موزه و تندیس شهدای این حماسه تاریخی وماندگار دراین شهرستان خبر داد.

- علی امانی در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از محل اعتبارهای پیش بینی شده حدود شش میلیارد تومان آن برای ساخت تندیس 41 شهید این حماسه در محل شهادت آنها در روز ششم بهمن در مناطق مختلف شهر آمل انجام خواهد شد.

وی افزود: حدود چهار میلیارد تومان دیگر نیز برای موزه حماسه ششم بهمن آمل پیش بینی اعتبار شده که این ستاد در سال 1401 با قول هایی که از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری گرفتند، انشاله پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

ساخت دروازه مقاومت در ورودی شهر آمل دبیر ستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360 آمل همچنین به فراهم شدن مقدمات ساخت دروازه مقاومت به یاد شهدای حماسه آفرین ششم بهمن در ورودی این شهر از تهران به آمل خبر داد وادامه داد: قطعاً دروازه مقاومت به عنوان نماد شهرستان آمل که خواستگاه ایستادگی و مقاومت مردم این شهرستان در برابر زیاده خواهی و استکبارستیزی گروهک منافق است.

امانی تصریح کرد: فعالیت این ستاد از فردا شنبه برای سال آینده برنامه ریزی وادامه خواهد داشت و قطعاً برای پیش برد برنامه های سال های آینده با همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه وتندیس شهدای حماسه 6 بهمن آمل احداث می شود

موزه وتندیس شهدای حماسه 6 بهمن آمل احداث می شود