مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-29اقتصادي

تلاش برای رونق بیشتر بندر شادگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با پرداخت تسهیلات و تخفیف سود بازرگانی به دنبال تسهیل و رونق روند ورود و خروج کالا در بندر تجاری شادگان با محوریت صادرات هستیم.

- عادل دریس در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بندر شادگان اظهار کرد: یکی از مهمترین طرح های اقتصادی در شهرستان شادگان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، رونق بندر تجاری شادگان است که خوشبختانه در سال جاری نیز توجهات بسیار خوبی به این بندر معطوف شد.

وی افزود: با پرداخت تسهیلات و تخفیف سود بازرگانی به دنبال تسهیل و رونق روند ورود و خروج کالا در این بندر تجاری با محوریت صادرات هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بندر شادگان با ظرفیت پذیرش شناورهای زیر 500 تن و توانایی تخلیه و بارگیری 100 هزار تن در سال، با هدف رونق کسب و کار و تجارت در منطقه با اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی در انتهای خور بوخضیر ایجاد و به بهره برداری رسیده است.

دریس با اشاره به عملکرد بندر شادگان تصریح کرد: واردات کالاهای همراه ملوان، واردات کالاهای تجاری، صادرات کالا از جمله دام زنده غیر مولد، سرامیک و سنگ های ساختمانی، کاه و همچنین ترانزیت احشام از مبدا ترکیه و ارمنستان و اخذ کد ترانزیتی اختصاصی واردات و ترخیص پارچه از جمله عملکردهای این بندر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رونق بیشتر بندر شادگان

تلاش برای رونق بیشتر بندر شادگان