مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-29اقتصادي

تشریح جزییات طرح جامع شهر یاسوج


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد جزییات طرح جامعه شهر یاسوج را تشریح کرد.

- پژمان نیک اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طرح قبلی جامع شهر یاسوج مصوب سال 1384 بوده و از سال 1384 تا کنون هیچ مصوبه یا طرح جدیدی برای یاسوج نداشته ایم و این باعث شده بود که طرح موجود جوابگوی نیازهای شهر نباشد.

وی اظهارکرد: با توجه به افزایش چشمگیر جمعیت شهری در خود شهر و روستاهای پیرامون لزوم بازنگری در طرح جامع یاسوج ضروری بود این طرح از سال 92 استارت زده شد و در سال 96 با انعقاد قرارداد با مشاور ذیربط عملیات اجرایی آن شروع شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از اینکه مشاور کار مطالعاتی را انجام داد در پنج جلسه کارگروه تخصصی استان مورد بررسی قرار گرفت که در این کارگروه ها نمایندگان تمام ادارات ذیربط حضور داشتند، بعد از آن در دو جلسه کارگروه امور زیربنایی طرح مصوب شد، سپس در شورای برنامه ریزی استان مورد بازبینی قرار گرفت، در شورای برنامه ریزی هم با رای قاطع اکثریت مصوب شد و برای نهایی شدن به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارسال شد.

نیک اقبالی تصریح کرد: شورای عالی معماری و شهرسازی کشور هم به کمیته تخصصی و این کمیته تخصصی در چهار جلسه 4 ساعته فشرده که نمایندگان تمام وزارتخانه ها و حضور داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات طرح جامع شهر یاسوج

تشریح جزییات طرح جامع شهر یاسوج