مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-29فرهنگي

معرفی برگزیدگان جشنواره کشوری مجریان و گویندگان «سرِّ سُخن»


برگزیدگان اولین جشنواره کشوری مجریان، گویندگان و سخنوران «سرِّ سُخن» که طی مدت چهار روز در یزد برگزار شد، در بخشهای مختلف معرفی و تجلیل شدند.

- معرفی برگزیدگان جشنواره کشوری مجریان و گویندگان سرِّ سُخن ایسنا/یزد برگزیدگان اولین جشنواره کشوری مجریان، گویندگان و سخنوران سرِّ سُخن که طی مدت چهار روز در یزد برگزار شد، در بخشهای مختلف معرفی و تجلیل شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که شب گذشته در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد، پس رقابت 70 اثر راه یافته به قسمت مسابقات، برگزیدگان در سه بخش تلویزیون، رادیو و اجرای صحنه معرفی و تجلیل شدند.

تندیس جشنواره، لوح تقدیر، جایزه نقدی 50 میلیون ریالی و یک عدد خشت خام منقش به تصویری از شهر میراث جهانی یزد به مقام اول بخش صحنه در رده سنی بزرگسال محمدعلی صادقیان و فاطمه رحیمی اهداء شد.

لوح تقدیر و جایزه 30 میلیون ریالی مقام دئوم این بخش هم به زینب دشتی اعطا شد و مهشید الیاسی از سنندج و علی اصغر ارشاد از یزد حائز رتبه سوم در این بخش شدند.

در بخش صحنه و در رده سنی کودک و نوجوان هم مقام اول جشنواره به حنانه فلاح زاده از یزد اعطا شد، ساغر دهقان در این بخش دوم شد و عنوان سومی مشترک به فاطمه شیرغلامی از میبد یزد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره کشوری مجریان و گویندگان «سرِّ سُخن»

معرفی برگزیدگان جشنواره کشوری مجریان و گویندگان «سرِّ سُخن»