مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:522022-01-29پزشكي

تزریق دز سوم واکسن اجباری می شود


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ارایه پیشنهاداتی برای اعمال نظارت و کنترل ویژه بر 9 گروه شغلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر محسن فرهادی درباره اعمال نظارت ها و محدودیت های جدید کرونایی به دنبال قرمز شدن هفت شهر کشور، گفت: سعی داریم محدودیت هایی را در 9 گروه شغلی که اهمیت زیادی در بحث انتقال بیماری دارند، اعمال کنیم.

مانند مراکز صرف غذا، تالارهای پذیرایی، سینما، تئاتر، کنسرت های موسیقی، باشگاه ها و استادیوم های ورزشی، استخرها و مراکز تفریحی آبی، فروشگاه های زنجیره ای و دفاتر ارائه خدمات.

وی افزود: با تاکیدی که سازمان امور استخدامی انجام می دهد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن هم اجباری می شود، به طوری که خدمت دهنده و خدمت گیرنده به خصوص در این 9 گروه شغلی باید حتما زمانیکه در یک فضا باهم مواجه می شوند، واکسن تزریق کرده باشند ک بیمار نباشند.

فرهادی گفت: امکان کنترل اپلیکیشنی از طریق نرم افزارهایی که روی موبایل نصب می شود نیز فراهم می شود تا مردم بتوانند این موضوع را کنترل کنند.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، وی گفت: وزارت بهداشت و کمیته امنیتی و اجتماعی قرارگاه مقابله با کرونا، بعد از بحث های مختلف پیشنهاداتی را برای تصویب در ستاد ملی کرونا که فردا با حضور رییس جمهور تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم واکسن اجباری می شود

تزریق دز سوم واکسن اجباری می شود