مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:522022-01-29اقتصادي

400 میلیارد ریال طرح در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه اجرا می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آدربایجان شرقی از اجرای 10 پروژه زیربنایی و زیرساختی با اعتبار 400 میلیارد ریال در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آدربایجان شرقی از اجرای 10 پروژه زیربنایی و زیرساختی با اعتبار 400 میلیارد ریال در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه خبر داد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی در جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرک صنعتی آخولا با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی و زیر ساختی در این شهرک گفت: در ادامه فعالیت های عمرانی و به منظور خدمات رسانی بهتر و سهولت تردد صنعتگران، پروژه زیرسازی و خیابان سازی و آسفالت در شهرک صنعتی آخولا با اعتبار بالغ بر 280 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی افزود: آتش نشانی شهرک صنعتی آخولا یکی از مطالبات صنعتگران این شهرک صنعتی بود که با تلاش معاونت فنی شرکت با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال اجرا است و خودرو آتش نشانی نیز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خریداری شده که به زودی با تکمیل ساختمان آتش نشانی به بهره برداری می رسد.

نیرومند در خصوص دیگر پروژه های اجرایی در شهرک صنعتی آخولا اظهار کرد: نیرورسانی برق 20 کیلوولت با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد، تجهیز چاه عمیق با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، کلیدخانه برق 50 میلیارد ریال و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد ریال طرح در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه اجرا می شود

400 میلیارد ریال طرح در شهرک صنعتی آخولای خسروشاه اجرا می شود