مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:472022-01-29سياسي

2 میلیون و 400 هزار سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در کشور فعالیت می کنند


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از فعالیت دو میلیون و 400 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی در کشور خبر داد.

- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی: 2 میلیون و 400 هزار سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در کشور فعالیت می کنند ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از فعالیت دو میلیون و 400 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی در کشور خبر داد.

محمد حسین فرهنگی در جلسه شورای راهبردی بانوان جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی ضمن تشریح اقدامات به عمل آمده در راستای توسعه ی مشارکت زنان در عرصه های اقتصادی اظهار کرد: قانون ساماندهی و توسعه ی مشاغل خانگی یکی از دستاوردهای مهم مجلس در حمایت از فعالیت های خانگی بود.

وی افزود: ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در کنار حمایت از کارگران ساختمانی و قالی بافی نقش بسیار مهمی در تقویت و توسعه ی بخش عظیمی از مسائل اقتصادی خانواده ها ایفا کرد.

فرهنگی، بر دسته بندی و تقسیم بندی مشکلات و مسائل موجود با هدف رفع موانع و ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه ی این بخش تاکید کرده و یادآور شد: باید از تمامی ظرفیت های قانونی در کمیسیون های مختلف مجلس برای تحقق اهداف پیش بینی شده استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون و 400 هزار سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در کشور فعالیت می کنند

2 میلیون و 400 هزار سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در کشور فعالیت می کنند